keskiviikko 18. joulukuuta 2013

17. luukku: Löytöjä

Joskus kannattaa hakea jakkara ja kiivetä yläkaapille.
Löysin tänään kaapin kätköistä kauan aikaa sitten ostamiani tyynyjä, jotka jostain syystä olin jättänyt ihan huomiotta marinoitumaan yläkomeroon.

Pääsivät pois kaapista ja asettuivat nyt ensin takkahuoneen nojatuoleihin, kunnes varmaan pian siirtyvät sohvalle olohuoneeseen.
Vaikka ovat kovin keveitä ja väreiltäänkin vaaleita, sopivat mun mielestä oivasti joulun väreihin ja tunnelmaan





On se toisaalta kiva, että joskus löytyy näitä yllätyksiä ihan läheltäkin. Huomiselle oon varannut taas parin yläkaapin kurkistuksen. Koskaan kun ei tiedä, mitä löytyy. Ja ihan omilta jäljiltä!

Mä menen nyt painamaan pääni vähän isommalle tyynylle, nähdään taas huomenna :)

Ellis

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No oli, hämmästyin itsekin, kun olin onnistunut unohtaa tyynyt kaapin perälle...

      Poista
  2. Minä toivon löytäväni kaapista, kadonneen Muumi sisustuspallon, jossa viime talvena polttelin tuikkuja. Johonkin olen sen laittanut, mutta mistään ei ole löytynyt, vaikka joka paikasta olen etsinyt!!
    Päätin, että jos ja kun se löytyy saa roikkua ikkunassa kesät/talvet..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tavarat katoaa mystisesti... toivottavasti löydät muumipallon :)

      Poista
  3. Oi miten kauniit ja mikä väri!

    VastaaPoista