torstai 10. joulukuuta 2015

Kesä, I miss you!

Oi voi, miten kaipaankaan kesää, kun puhtaat lakanat voi kuivattaa kesätuulessa ja kun voi ajeluttaa mansikkatuokkoset kotiin torilta vaikka auton katolla... Onneksi pysyivät siellä, kun oli kuuma katto ja kelmua tuokkosten ympärillä. Raikkailta maistuivat, kun olivat ulkoilleet. :D




Silti, tulkoon joulu - nyt ensin. Minä paketoin lahjoja ja leivon joulukakun. Fiilistelen. Odotan lomaa ja aamuja, jolloin herätyskello ei pärähdä soimaan.




Kahden viikon päästä on jouluyö <3

Ellis



9 kommenttia:

  1. Minäkin odotan jo joulua kuumeisesti. Lomaa minulla ei ole kuin nuo joulunpyhät, mutta kuitenkin! Sitten malttamattomasti odottelemaan kesää, valoa ja aurinkoa! Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, saisi jo tulla ja viedä tämän kiireen mennessään :) Joulu nimittäin...
      Kivaa viikkoa!

      Poista
  2. ;) ja minä kaipaan niitä päiviä, kun voisi viedä matot ulos tuultumaan pikkupakkaseen...

    VastaaPoista
  3. Ilman joulunodotusta, valmisteluine kaikkineen, mun asenneselkäranka pätkähtäisi näillä pimeillä synkistelyn puolelle hups vaan! Onnekseni "joulu" on kohdallani lapsuudesta saakka kerännyt ympärilleen positiiviset muistot, ilon ja valon. Niiden kannattelemana ja niiden perinnettä vaalien tunnelmoin seuraavat viikot - ja sitten alkaakin kevään ja kesän vartoominen! Ja se onkin jo sitten taas oma ihanuutensa se :D

    VastaaPoista
  4. Minä en niin kauheasti odota joulua, mutta odotan sitä kun perhe kokoontuu yhteen. Melkeinpä toivon, että koko joulu olisi jo tapaninpäivän kohdalla ja istuisimme joukolla ruokapöytään.
    Mukavaa viikonloppua sinulle Ellis!

    VastaaPoista
  5. Onneksi Suomessa on vuodenajat, löytyy meille jokaiselle jokin mieleinen (vaikka viime kesä ei varsinaisesti kovin kesältä tuntunut ja tämä talvikaan vielä ihan oikea talvi olekaan). Minulle taas talvi on se mitä odotan; valkeat maisemat, joulu, hiihtäminen, pakkasen raikkaat vuodevaatteet saunan jälkeen, takan ihana lämpö, villasukat ja punaiset posket ulkoilun jälkeen. Rentouttavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  6. Minä voisin laittaa otsikon: Lumi, I miss you! Talvi ilman lunta ja pakkasta ei ole talvi ollenkaan. Tämä pimeys ja jatkuvat vesisateet vievät fiilistä väkisinkin alaspäin. Joulua odotan siksi, että minulla on 3 päivää vapaata ja aattona saan tavata koko perheeni. Siinä ainoa ja paras joululahjani :)

    VastaaPoista
  7. Ihan pian on joulu;) Jännitys melkein vatsassa väreilee;)

    VastaaPoista